everything is gonna be alright.

sitter på skolan, fast vid min data. lyckades komma in på skolans nätverk - tufft :p
nu har jag äntligen blivit klar med lyan, det tog sin tid men jag är ganska nöjd.
finns lite grejer som man skulle behöva ändra på men det hinner vi inte nu, för
imorn ska det vara inlämnat. lyckades iaf klara det på 6 sidor som var typ max
så det var ju duktigt gjort. blev lite strul och så men det gör inget tycker jag..
ikväll är det busmöte och matilda och åse<3 rider så då ska jag sitta där från
typ 5 till halv 10 på kvällen. får ta med mig lite mat så blir allt bra, jag vet inte vad
som har hänt med mig men jag äter hela tiden och det spelar ingen roll hur mätt
jag är så kan jag äta mer. nu ska jag vänta med matilda, som fortfarande sitter
och gör lyan, sen ska jag gå hem och sova en timme eller nåt. inatt kommer det
inte bli mycket sömn för jag kommer sitta och plugga då också. JAG HATAR SKOLAN!

i helgen blir det julpyntning hos mallow på lördagen och på söndagen ska jag nog träffa
Johan när han kmr hem. han åker till sthlm i helgen och nästa helg följer jag med också.
spännande att träffa hans mamma för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0