nothing really matters, i don´t really care.

saker som gör min förbannad är när människor inte verkar ha en känsla
för vad som är sanning och helt enkelt åt helvete fel. det började med att
du var falsk, var det mitt fel? efter det var det du som ljög, var det också mitt fel?
nu när allt är bra och det är som det ska, var det din eller min förtjänst?


idag var skolan dryg, dryg och ganska dryg. vaknade käpprätt åt helvete för sent,
småsprang till skolan som förövrigt gjorde att jag höll på att frysa näsan av mig.
när jag kom dit fick jag veta, till min stora förtjusning, att vi skulle göra tomtebloss
på lab:en. du vet det där man blir alldeles glittrig av att ta på och det som luktar
ulla-bulla så man nästan kräks - ja just det! när det var gjort och händerna var
extra noga tvättade var det bara att skutta ner till A1 där det var filmtajm med den
andra nian. den här veckan har vi sett en asmysko film som handlar om en dansk
hora som jobbar som barnflicka hos en störd 40 åring, som tror att det finns rymdskepp
på ängen och sätter på sig en ful röd mössa varje gång han blir rädd. för att inte
glömma den scenen när hon precis varit hos en kund, en äcklig gubbe på 60+ och
sätter sig och kissar på hans matta - låter det inte intressant? tydligen skulle det
vara en del av undervisningen i nian :p efter svenska var det dags för ett spanska-
förhör om jultraditioner. och vi ska inte ens nämna hur det gick! sen var det engelska
och ännu en film, men den här gången en bra, nämligen love actually! kollade klart
på den och jag, madelenet och linneaf gjorde muntligt förhör. sen var det äcklig
pizza till lunch och sen matematik. hm, det var minst sagt intressant. en tjej i min
klass tyckte att bara för att vi INTE kom försent en enda gång så skulle vi på sluta
tidigare. hur kul  var inte det då? nog för att det inte blev så men det var väl skitsamma.
kl. 13.30 slutade jag och då gick jag hem och pussade på min jack russel och sen
gick jag dit jag brukar, datorn.

ikväll drar jag, åt helvete med ås!
kommer hem på söndag och den enda bra anledningen
är mina änglar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0