fuck off and die.

fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.

inaktiv, again!
jag orkar inte skriva allt som hänt under dessa veckor men jag skriver iaf att
jag praor den här veckan, på ås ridskola, och det är ganska roligt faktiskt!
2 st från Mica som gör mina dagar roliga och 2 andra tjejer som är hur snäll
som helst. även ingela, joanna, thomas och jennifer har varit med :))
johan har varit i tallin den här veckan och kom hem idag. stannar kvar i sthlm
tills på lördag morgon och då ska vi mysa på lördag!
på fredag ska jag hoppa (om min rygg är OK då) stannade hemma från praoen
idag för att jag kände att det inte var nån mening att gå dit när jag ändå inte kan
göra nåt med ryggen, och en stor del av arbetet där för man med rygg, armar..
hela min helg kmr gå åt att plugga och träffa johan. plugga behövs verkligen!
har en lya som ska var klar v.49 och en svenska uppgift som ska jag klar på
måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0