i´m sorry for wasting your time.

not again, not again.

jag känner att jag är inaktiv, vilket inte spelar så stor roll egentlingen eftersom jag bara skriver blogg för att skriva av mig och inte för att folk ska läsa den varje gång jag lägger in nåt! mkt har hänt, och det är tufft'.
imorn ska jag förmodligen åka in till stan med matilda och julia och träffa vår kära elin rödén en sväng<3
och sen åker jag hem till johan och sover där.
på lördag ska jag sova och förbereda mig inför kvällen och sen drar jag vidare ner till linnea olofsson som ska fira sin 15-års dag tsm med oss. gullhon'<3 vi ska äta tacos och ha mysigt. sen skulle vi förmodligen åka in till stan sväng och dega runt som vanligt.
har pratat med johan en stor del av kvällen, mkt givande.

du är den bästa jag vet, dig kan jag lita på i alla lägen och jag vet att du åtminstone försöker att förstå mig. även om det ibland inte är det lättaste! jag önskar att det alltid ska vara du och jag <3 för det är det vi vill och då får det bli så. vi har redan planer för våra liv, new york var det va? ;D
men iaf, jag älskar dig johan franzon - since 061011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0