i will try to fix you

when you´re high up above, or down below
when you´re too in love to let it go
but if you never try, you´ll never know

idag var skolan fett jobbig. oförberett prov på engelska bl.a ;))) mkt kul . sen var det massa andra lektioner. t.ex NO där martijn hade blivit kränkt av någon. nyfiken (aa) säg till om det är du ? :))) sen har vi retats lite med emil bara för att han är SURSURSUR! hahahahaha. jag ska byta skåp med marina bara för att han stör sig på henne när hon ska hämta saker för hon har nedanför han och då kommer han inte åt grejerna. så då ska jag ta det och jävlas extra mkt med honom ;) fettt kul' sen när jag kom hem gjorde jag matte-läxan och sen gick jag hit. ikväll ska jag nog åka ner på ridskolan och sen ok och tanka . ELIN OCH MELTON PLACERADE SIG I HELGEN PÅ WÅNGEN!! yess :D <3<3 iaf så längtar jag jättemkt efter åse perman bara för att jag inte har sett henne sen torsdags.

imorn är det skola och sen på kvällen ska jag och mamma/pappa gå på nåt möte om gymnasieval. roligt roligt! förutom att hela min kväll är förstörd. sitta och prata i flera timmar om sånt, visserligen mkt viktiga saker eftersom jag inte har den blekaste om vad jag ska gå. förslag tack?

tack gud för madelene<3
TACK GUD FÖR JOHAN<3
TACK GUD FÖR ÅSE<3
tack gud för mamma
tack gud för pappa
tack gud för s.mallow
tack gud för.. min hund.
tack gud för mina tofflor
tack gud för byskogen brudarna.

fuck gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0