if you love life, show it.

idag var jag och denna lill-fia och tränade för theresa.



tillsammans galopperade vi 6 km. det är ganska precis från ica kvantum till lugnvik kom anna fram till :)) mallow var jätteduktig och jag älskar att rida henne. disa hjälpte mig att borsta på henne och sätta på benskydden innan jag skulle rida. sötare unge får man leta efter! hennes hund tycker även om henne väldigt mkt. 'slicka på elin istället, slicka på elin istället' skrek hon hela tiden :) gullunge. efter ridningen kunde jag knappt gå och var helt slut i hela kroppen och överhuvudtaget hela jag. somnade ganska precis när jag kom hem och sov ända till 7 ungefär. och jag och johan hade bestämt att vi skulle träffas ikväll men det sket ju sig när jag har NO prov imorn också. helvetes jävla skit' men förutom det så har dagen varit helt super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0