it´s not an easy thing to learn to play.

har varit hemma och varit sjuk i 2 dagar nu. så jävla less
 på att sitta hemma och kolla på film, dag ut och dag in.
har dessutom NO-prov idag som jag missar + en
inlämningsuppgift på musiken. ska skriva en egen låt eller
ta en låt som finns och göra om texten på den. lätt som en plätt ?
nää inte riktigt. har även BUS-möte ik och ridlektion osm jag
kommer missa. ofcourse!
helgen som var var ganska så bra, endel bråk och så
mellan mig och älskling men det är bara små-tjafs.
i fredags var jag på medvinden på kvällen sen for jag till
johan och kom hem halv 2.
i lördags var jag i stan med emil, johan och åse (lite madde
och malin) men sen åkte jag och åse till therese och hade
mys medans dom andra hittade en fest i körskolan.
drog dit men sen drog vi hem ungefär lika snabbt igen.
sov kanske 5 timmar den natten också skulle jag upp och
rida på morgonen. hoppade s.mallow och det var väl
sådär från början men sen sista rundan gick det betydligt
bättre med ett stigläder runt halsen eftersom det numera inte
finns nån man att hålla i på hästkraken.
ja, kort och gott en bra helg med mkt skratt hos therese.
både med och åt hennes lillsyster med det största
självförtroendet jag vet :))) hahahahahahahahahaha.

ett år imorn älskling <3 johan franzon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0