we keep on waiting, waiting on the world to change.

idag klev jag upp kvart i 4, DET ÄR HAN VÄRRE ÄN ÅSE :o:o / ojojoj.
sen tog jag min moped och körde ner till ridskolan, kollade när theresa red 2 ggr, ronja, zickan och ingrid red. vid sånna tillfällen önskar man att man har egen häst. imorn ska jag iaf rida världens bästa mallow <3 får förmodligen rida ute om det inte är snöstorm. katarina ville inte sitta ute och ha träning för sin sjuka så då får vi säkert rida ute istället. det funkar nog det med, hoppas på att det är MÅNGA som ska rida. för emilia ska iaf inte vara med för hon har tusse läger från mån-ons, och jag antar att även anna ska vara med på det.
igår var jag på stan efter skolan och sen for jag till ridskolan när åse skulle rida i sin hopp-grupp. precis innan lektionen började ville lotta ha banpersonal så då kutade jag till åses skåp och h'mtade andra skor och en annan jacka. gjorde inte så mkt från en början men sen började mallow tjorva och då fick jag leka lite ridlärare åt hanna. lotta blev nästan lite irriterad tror jag när mallow inte ville hoppa men sen fick det bättre ;) hahaha skryyt , nää vadå? aja, whatever. sen drog jag hem men då ringde emil thorell och ville ha min hjälp tror jag, drog till han och älsklingen och sen fick johan åka hem och jag och emil + madeleen och jocke gick vidare till gån' och där var jag hela kvällen! kul..

jag älskar johan franzon, åse perman och madelene totland.
+++ byskogenbrudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0