who needs shelter?

jaa, idag var dagen jättedryg från början. dels hade vi en viss störig pers(s)on som vi all hatar!! men det fattar nog inte den. tänker inte skriva vem det är för då blir jag en som kränker. bara för att en annan lärare på våran skola redan bivit det via internet. skit samma :))) sen hade bara gått en timme och jag var ashungrig. sen hade vi alla lektioner innan lunch och bl.a kollade vi på en film med hitler. JAG HATAR HAN !! sen var det lunch och asäcklig mat. jag åt kanske 2 slevar potatis mos (inte enns det) och typ 1 macka men sen tog vi mopparna hem till madelene och åt kakor och drach dricka :) det var super. sen skulle jag, madelene, matilda och julia åka ner på ok och handla gotta och tanka. men sen fick vi inte handla gotta där så då for madelene och julia in på busstorget och jag och matilda åkte tillbaka till skolan. vi hann vara där i kanske 5 min innan lektionen börjde och madlene och julia kom försent HAHAHAH :D nu ska jag äta och ik ska jag rida. hoppas hoppas hoppas*

jf'<3   åp'<3   mt'<3
++ matilda julia linnea linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0