you can turn the light off but i´m still gonna shine.

igår var en halv-höjdarkväll. jag och matilda åkte in på basket, mötte grabbarna och sen stannade vi kvar i stan ett tag. gick upp till körfältet för att träffa johan och emil. vi hittade dom inte, vi ringde och dom sa att dom skule ner på stan så vi skulle också gå dit. kom ner, ringde igen och dom var kvar där på fest. då gick vi upp igen och mötte dom på OK och då gick vi ner till bussen och åkte hem. men det tog ju ett tag när vi råkade ha emil med oss ;)) han är kännng' åkte direkt till ås men vi åkte en hållplats längre för att emil skulle gå ett tag, så jag, madde, julia och emil gick ÄNNU mera! puh' for hem runt 1 och sov.

idag vaknade jag typ 11 och då skulle vi åka till farmor och farfar och fika. klev upp, gjorde mig iording och då var min familj redan i hallen och väntade. dåligt stressad? sen åkte vi till dom och fikade och jag stog på deras gräsmatta och kastade boll med casper. kallt - blött - jävligt skit. sen åkte vi hem och jag städade lite på mitt rum och sen hämtade vi åse. åkte hem och gjorde "ingenting" och nu har vi nyss gjort oss iordning och ska gå på gårn' en sväng. see ya soon!

johan franzon - you aaaare the one and only, you are the one for me.

kisses,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0