i don´t like snow very much

imorse när jag vaknade snöade det till min förvåning. det gjorde att jag plötsligt började frysa fruktansvärt mycket! och duschen gjorde ju inte direkt saken bättre, bara värre. efter det åt jag frukost (det mindre trevliga brödet, som jag i efterhand såg var mögligt). det var nog den godaste frukosten jag har ätit nån gång. sen gick jag på skolan och där var det mkt folk vill jag lova, det var nätt och jämt att man tog sig in i skåpet utan att skada en stackars människa. lektionerna på morgonen var fruktansvärt sega och jag orkade inte bry mig speciellt mkt :)))). efter lunch var det lite bättre, bättre humör när det blev prickig-korv-krig i matsalen. mkt roligt!
efter skolan gick jag hem och gjorde ingenting och sen hämtade johan franzon mig också for vi till madelene totland <3 johan fixade nerladdningsprogram på hennes dator och sen åkte vi till emil. där var det inte mkt som hände förutom att vi inte fick klappa nanna för emil tryckte in henne i hennes hus så hon skulle sova, jävla emil! sen när hans syster kom hem igen så drog vi till johan, han åt och sen åkte vi till emil igen. kollade lite på rambo och sen åkte vi till torsta, där var bång, johan lundin, jayjay (?) och hans tjej typ. bång och lundin följde med till skolan och sen kom fille. sen efter ett tag gick jag hem och satte mig här.

ja just det, jag måste berätta om i söndags:
jag red för theresa i hopp-gruppen också sa hon att jag skulle ta mallow idag, NEJ tänkte jag, sist jag såg henne hoppa var hon helt galen och det såg inte alls roligt ut. men nu är saken den att det var det bästa som hände den dagen. hon var helt undebar och gjorde allt jag bad henne om, det var bara det att jag var lite seg i början på slutet blev jag peppad och då bara körde vi på och det blev en toppen"runda" sista rundan på banan. 5 hinder på medellinjen! oj oj OJ är det enda jag kan säga. jag hoppas att turen sitter i 2 veckor till för då ska jag rida igen och då hoppas jag att det blir samma toppenponny igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0