i´m just a curbside prophet.

skolan idad var seg, seg och.. jo seg också! som vanligt försov jag mig i ca. en halv timme så då var det ju ganska självklart att jag skulle komma försent, men nej! man kan ha tur ibland. det enda som har gjort att min dag har funkat sådär bra är alla bäst, och att jag ska få rida ikväll :) som jag har längtat. har jag tur får jag rida s.mallow men ibland måste man ha otur också.. för gud vad jag trivs med den hästen* oh mama.
var hem på håltimmen och skulle försöka tanka min moped men dunken var i pappas gamla bil så då gick jag in och hämtade nyckeln, utan att veta vilken nykel det var, och sen skulle jag låsa upp.. shjo, lättare sagt än gjort. det gick fan inte! jag gav upp och drog på skolan :))) där var  det drag, inte. slutade tidigare för det var EV och jag hade valt ensamble eller hur det stavas, gud vad jag ångrar det. måste byta till nåt annat - NU! jag led igenom ca. en halv timme och jag höll seriöst på att dö. vi ska tydligen göra en konsert, och gud vad glad jag blev. jag visste att det skulle vara musik (var i på genomgången om vad allt skulle handla om) men inte fan visste jag att vi skulle vara olika band och repa i 8 veckor och sen göra en egen konsert. gosh!

johan franzon, jag älskar dig mer än jag älskar mig <3

 gud vad bra bilden var.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0