let´s do it again.

har varit hemma i 1 timme nu, gick hem ganska tidigt från gårn' det sög där .
följde med patrik och pappa tidigare ikväll och besiktade patriks folkracebil
för han ska tävla imorn. träffade även hans kompisar, fordonspöjkan ;))))
sen skjutsade dom hem mig också åkte jag till medvinden. och ja, resten
vet ni guys. imorn ska jag iaf äta middag med madde och åse (än så länge).
we wanted all girls to be together, men julia och matilda är i sthl och tittar på
HÅKAN HELLSTRÖM!! yess.

johan franzon - since 061011 and forever <3

ÅSE PERMAN ord kan knappast beskriva exakt hur mkt du betyder för mig.
det var liksom vi från den första dagen vi sa ett ord till varann. and since that
day forward har det alltid varit vi, och det kommer det ALLTID att vara.
nothin can tare us apart' <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

madelene totland +++++ vad skulle man göra utan dig, en stjärna * <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0