man, i wish you were mine.

jag sträcker min hand mot stjärnorna och lovar att hålla i  hårdare denna gång.

dagen igår blev superb. dagen började med ganska slappa lektioner och inte så mkt missar. jo en sak, jag och marina lekte lite med en OH-duk också drog vi den enda ner och och släppte (marinas puckoidé) också gjorde jag det och släppte jag (mitt puckoagerande) också gick fästet sönder och gick i tusen bitar. sen kom vi på en superidé att vi skulle tejpa och det funkade men jag tror inte att man kan dra ner den mer än en gång för då lossnar den ;)))) dagen fortsatte med en massa andra lektioner och vidrig lunch. efter skolan gick jag hem och skulle egentligen städa men då fortsatte jag att försöka komma in i pappas bil men det gick inte så då blev jag på dåligt humör och gick in och kikade på tv istället. sen åt jag middag och sen åkte jag till rs! det tog en ganska lång stund innan vi fick veta vilka vi skulle rida, och vet ni?! JAG RED S.MALLOW.<3<3<3<3 jag blev glad. vi värmde upp och det kändes jättebra. sen började vi att träna lite på galopp och- skritt ökningar. i galoppen från början skulle vi "racea" lite så dom fattade att dom skulle länga på stegen. och jag kan lova att det energin satt i från början till slut, lite flängigt och snabbt gick det vill jag lova :)) i skritten var hon riktigt duktig på slutet då hon fattade att det var riktigt skönt att söka sig framåt-neråt. travökningarna var väl inte rika fina, det blev lite jobbigt. ändå är jag riktigt nöjd med henne och jag älskar att rida henne!! hoppas jag får rida henne nästa onsdag och fortsätta där vi slutade. och nästa söndag ska jag hoppa, och det vore ju super om jag fick ha henne då också...
nu har jag håltimme och snart ska jag äta och sen har jag hk och efter det ska jag på stan och träffa älskling och åse <3 jag saknar'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0