saturday, lovely saturday!

vaknade för typ en halvtimme sen, känns ganska bra att jag ändå
 klarar av att ta mig upp även om åse är här, det brukar bli ganska
mkt sömn när åse är här :)

igår var det skola och det var ganska soft, typ 5 lektioner kanske. hamburgare till lunch : ))))) efter skolan åkte jag hem och kollade på film och sen somnade jag, vaknade av att det var middag. åt lite snabbt och sen åkte jag ner till ridskolan och kikade när åse red. soft' sen så åkte vi på min blixten hem igen och hon duschade och jag satt vid datan, the usual thing' sen när hon hade gjort sig iordning så åkte vi på gårn' där var det roligt folk. matilda var på superhumör, och tro mig, det var verkligen extremt :) efter ett tag hängde vi alla på rabalderna och retades lite med emil, dom hans mössa och mobil bland annat och han skrek och vi spranng typ. alla föräldrar vart ganska less på oss på slutet så dom började skrika åt oss. men det gjorde ju inte direkt saken bättre, bara för att det var så himla roligt när dom blev arg så jävlades vi ännu mera och till slut lät det ungefär då här:
- AAAAAAAAAAAAAHHHH!!
- MEN VA I HELVETE!!! LUGNAR NI INTE NER ER SÅ FÅR NI GÅ UT ?!
hahahahaaha mkt roligt. så vi gick ut för säkerhets skull och gjorde gårn lite lugnare. fortsatte ute med kalsongryckningar och ta mössan. jag kallar det för teamwork. sen blev vi nog alla lite trötta av det där så då smög vi in igen och kikade på 'simpson the movie'. runt halv 1 började folk dra sig hemåt så då gjorde vi också det. åkte hem och fikade och sen satt vi vad datan ett tag och sen gick jag och la mig och åse kollade på film.

idag vaknade jag som sagt ganska tidigt, och nu ska jag prova väcka åse, det är inte så lätt alla ggr :)))))

jf'<3 jag saknar dig, jag vill att du ska vara hos mig nu!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0