sick and tired!


idag har jag varit hemma från skolan, asont i magen och trött.
helgen med massa tok och skratt gjorde susen men  det medgav
också konsekvenser :) ajaj, men det går nog över så småningom.
idag vaknade jag 7, gick upp och bad mamma ringa till skolan,
sen gick jag och la mig igen också åkte jag och mamma in till stan
runt 12-1 nån gång. köpte hundmat och massa ;) intressant som få.
sen när vi kom hem kollde jag på film, a cinderella story och tokyo drift.
sen åt jag middag och nu ska jag sova :)))))))))
imorn  ska jag nog på skolan skulle jag tro, hoppas det iaf.
fruktansvärt tråkigt att vara hemma hela dagen, hata det! jag behöver
madelene <3

jf'<3

DAGENS LÅT:  håkan hellström - den fulaste flickan i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0