soon, i promise. soon!

snart börjar skolan, shiet - ej efterlängtad ; ////

BÄSTA HELG, thank you god.
helgen började egentligen på lördag eftermiddag
när jag och åse kom till madelene och käkade middag
med hon och hennes syster, bror och moxell' tacos : ))))
efter det åkte vi hem till johan och sviiiina fyrhjuling
och sen blev det gårn' till ca. 1. då for vi hem och hade
myys! godis, chips, film och ett glatt humör. jag somnade 
först och då ritade dom i mitt ansikte. sen somnade vi 
allihopa runt 5.  vaknade typ 1 idag, ganska trött. gosh
jag älskar er damer <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

jag for hem runt 2 för att gå ut med min hund casper
som förövrigt höll på att kissa på sig. sen satt jag vid
datan en stund och sen kilade jag ner till madelene
igen och där var domi full gång med att slinga åse's
hår. jag kollade på och sen åkte åse hem och jag
och madde åkte återigen till johan och sviiiina (ännu
mer om inte) fyrhjuling.  var där ikväll och sen åkte
vi hem och jag till mitt hem. snuten körde efter mig en
bit på vägen hem men jag var långt före han med min
rosa racer-moppe!! knäckt .

johan franzon - the one and only <3

DAGEN LÅT: dear mama - 2pac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0