the party is in you.

dagen började med pepp som fan, massa lektioner och skit. sen slutade jag så jag gick hem och duschade och så och sen åkte jag in till stan med flickorna (endel av dom iaf). gjorde inte så mkt alls ett bra tag och sen åt vi mat. åkte med kvart över 5 till julia. sen kom matilda, sen kom johan och sebb. efter det gick vi till linnea o. på vägen mötte vi linnea f och marre också fick dom vända igen och gå tilbaka till linnea. så var vi där och väntade på att dom skulle bli klar och då gick vi till bussen och åkte upp till dahlberg där festen var. var där till typ 11-12 kanske men sen började sen komma föräldrar, snuten och snack om nån ungdomsgrupp som aldrig kom. rolig kväll iaf som slutade med att sebb blev utkastad från medvinden och då drog jag hem och dom med. sen satt jag vid datan ett tag, fattar inte hur jag orkade, och sen soooooooooov jag :)))))

idag skulle jag egentligen åka ner och kika på tävlingar,  eller när patrik kör folkrace. men det var varken eller för jag var så himla trött.

jf'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0