fredag

slutade skolan för ungefär en timme sen. hann inte mer än att komma hem så får jag beskedet om att min hund behöver rastas. jag hade sett fram emot en stund vid andra avenyn på en gång - men inte hade det kommit in nya avsnitt där inte. det verkar som att dagen kommer sluta bra om det fortsätter såhär! imorse vaknade jag ALLDELES för sent, kom till skolan i tid iaf tack vare min räcermoppe.

dagen har väl flytigt på bra, precis som det ska vara. fick iaf reda på vilken bög det var som tagit linnea o's mobil. så nära att det hade smällt som det var idag, har det aldrig varit. liten var han också! shit.. soc är verkligen nåt att skryta om grabben. HAHA

börjar nedräkningen nu:
20 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0