kvällsupdate

nu är biljetterna bokade.
20.05 lyfter planet från frösön som ska ta mig och johan till självaste huvudstaden.
samma dag som i flyger firar vi 18 månader. ett ganska bra argumenst att shoppa lite!
johans syster har precis fått hem sin nya valp, melwin, som vi ska kika på.

fick sms av gabriella ikväll, mon ami blir kvar på ridskolan i sommar medans kapten
måste gå på bete! antingen lägger jag ner hoppningen under sommaren för att satsa
på kapten eller så hoppar jag mallow tills vidare! det vore ju häftigt att prova båda men
jag har ju fastnat för go'magen på knubbisen just nu. matar man mallow lite mer så
hon blir lika rund och gó ska det nog gå att ordna en tävlingen eller två, skämt åsido.
för mig spelar det egentligen ingen roll bara jag inte blir slängd mellan massa olika,
två räcker gott och väl.

under sommaren ska jag hinna massa saker: åka till england, sommarjobba, tävla,
umgås med kompisar, stockholm med johan m.m. från att ha en sommar som jag i
stort sett bara var hemma på, till att ha hur mkt som helst att göra. börjar tveka lite på
england men med lite fler möten och mer info ska det nog gå att ändra sig. det är ju
trots allt ganska långt kvar, men tiden går fort när man har roligt.

livet leker just nu!      MVG på nationella, engelska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0