måndag

sitter på skolan, ska egentligen jobba SO. jag tycker inte om det, så jag gör det inte!

igår hopp-tränade jag och mallow. det blir hon den 1 maj och laget i sommar! det gick inte helt bra från början, jag har glömt bort dom mesta knepen om den hästen. jag är ju van att rida köttbulle och nu när jag skulle hoppa en nervös, virrig ponny blev det lite knepigt. till slut gick det ganska bra och vi fick ett par bra språng till slut :)
efter det red jag och gabbe ut på ettan och lina. jag har aldrig ridit en så stor häst i hela mitt liv som ettan, herregud! det var superkul och det tyckte nog hon också. haha. gabbe är jag tveksam om, lina fick damp på bosses, hihi.

nu tycker jag att det ska bli sommar. då ska jag och gabbe ha mallow och mon ami på ridskolan :)
det kommer bi bäst!


17 dagar kvar, bästa klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0