söndag

imorn är första dagen på lovet och det känns helt underbart! blev ingen träning idag, theresa skulle inte komma så jag och kapten ska hoppa på onsdag istället. dessutom kanske jag ska rida han nån fler dag, skogen kanske?

dagen har bestått av en sväng till stallet och sen hem och duscha. vidare ner till mormor och åt äppelkaka och drack saft. hem igen, hjälpte mamma och städa och sen har jag suttit och scannat in typ 40 bilder på klass 9b - från 3an kanske? haha roligare!

lovet kommer bestå av ridningen, tävling, johan och förhoppningsvis en rolig valborg i staden. det blir däremot en lugn valborg med tanke på tävling nästa dag :) haha.

Afroman - Because I Got High.   hahaha låten, leksand-anders & madelene. det blir inte bättre än så!

nu ska åse komma hem och vara med mig. nog för att det tar typ 1½ vecka till innan hon kommer hem, iaf. jag  måste ändå medge att jag är jävligt avundsjuk att hon solar i sjävlaste Kroatien just nu, utan mig dessutom, men hon förtjänar det mer än någon annan! ÄLSKLING KOM HEM.

11 dagar kvar, bästa klass!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0