tisdag

idag har jag fått tillbaka kämparglöden!!
nu känns det som att det inte spelar någon roll längre med tävlingen. kapten eller mallow, det spelar ingen roll. jag känner att jag helst av allt skulle vilja tävla kapten, och så är det, men samtidigt skulle jag kunna komma längre (och hoppa högre) med mallow. 

för att inte verka för positiv måste jag ju skriva lite om mina problem. samtidigt som den planerade england-resan med BUS är, ska jag rida första omgången med hopp-laget. tävlingen är väldigt obligatorisk men englandsresan är såklart frivillig. eftersom att det är fler än jag som ska åka till england, och tävlar samtidigt, så vet jag inte hur vi ordnar det. det går knappast att boka om englandsresan pga en tävling och jag tror knappast att anordnarna och andra ryttare vill boka om den tävlingen! halleluja. en sak till, samtidigt som denna tävlingsomgång är så går kapten på bete i dvärsätt. om jag nu ska ha honom på tävlingen så finns det ett problem. theresa var himla noga med att ALLA skulle ha möjlighet att tävla varje gång, klokt, men sen finns det inte hästar tillgängliga. nu körde det ihop sig lite! jag vet fortfarande inte hur det blir, eftersom jag själv inte har pratat med TB. gabriella, som jag pratade med om detta, visste inte riktigt heller och ville dessutom inte säga så mkt om det skulle bli fel. det var mkt smart av henne eftersom det är lätt hänt i sånna här situationer.. jag ska dessutom inte vara med på söndag och hoppa pga att jag befinner mig i sthlm då som sagt.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0