tisdag

sitter i klassrummet med madelene, hannes och två fransmän. jag förstår absolut ingenting av vad dom säger och just nu är jag jävligt frustrerad. hannes berättade att dom blev sura när vi tog fram radion och satte på musik, dom ville tydligen jobba. dessutom måste dom kalla sin lärare för 'madame' när dom ska tilltala henne. dom blev ganska förvånade när zak gungade på stolen och när marina kastade pappers-flygplan. dom kommer aldrig klara en hel vecka med oss ;) haha.

idag är det soligt i ås och jättevarmt, eller ja - inte alls som sommaren men nästan. när jag slutar ska jag gå hem och knapra värktabletter. min idrottslärare tvingade mig att gå 3 km med jordens träningsvärk. jag ogillar honom! fast det funkade ändå och franmännen ville ta kort på julia men dom vågade inte. "julia, would you take a photo with me?" haha.

nu är det nog!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0