torsdag

jag har egentligen bara en sak att säga idag: ås skola kan ta sig någonstanns!

det började bra. jag tog moppen till skolan, det var fint väder, jag var glad osv. allt var egentligen som det borde vara varje dag. när jag kommer till skolan är det engelska, jag gör klart min fördjupning och lämnar in den i lektionens slut. vad kan gå fel nu liksom? idrott, ingen motgång förutom att jag insåg att cheerleading inte är något för mig. jag håller med matildas mamma om den saken :) haha.

men nu, gott folk, börjar det dåliga. kommer in i omklädningsrummet och madelene berättar att viktors mobil har blivit "stulen" ur hans jackficka. jag rotar igenom min ryggsäck men hittar inte min! WTF, kollar lite till och där var den. går ut, viktor går igenom allas jackfickor utan framgång. det tråkiga är att det bara var nior där under lektionen, och jag har ju mina föraningar om vem/vilka det kan vara faktiskt. går till skolan och äter god lunch, merianne är inte sur, går vidare till syslöjden - nu med min mobil och plånboken i byxfickorna. syr jättemkt på min klänning till avslutningen och fikar gott fika med världens bästa klass! när vi slutar och går upp i korridoren kollar linnea i sin jackficka efter mobilen, och vart var den?! BORTA. viktor blir asförbannad och kollar allas fickor i korridoren. inte en enda person som har linneas mobil. linnea går till rektorn och kollar med henne och jag åker hem. jag säger bara en sak: ås skola kan ta sig någonstanns!

jag längtar iaf tills 9b åker till göteborg, vissa tänker ju inte följa med men det kommer bi super iaf! vi tänker inte låta någonting stoppa oss nu!!! niobe niobe niobe niobe niobe.. nanananana


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!

2008-04-17 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0