torsdag

snart är det fredag, och efter det väntar ett förhoppningsvis slappt lov. däremot kan jag tänka mig att det kan bli ett jobbit lov också, jag klarar faktiskt inte av att bara slappna av en hel vecka. jag kommer ha för mkt i skolan för att kunna tänka så. på måndag har jag hemstudiedag och då ska jag tydligen jobba so hela dagen och skolan har abbonnemang på sidorna jag tar info ifrån så jag lär ju kunna jobba mkt utifrån mina papper, säkert!

det blev iaf ingen ridning idag, tråkigt som tusan. när det är sånt här fint väder kan man inte tänka på annat än galopper på sommarängar med ponny och allt som hör till sommaren. sen när telefonen ringer och personen i andra änden är skitstressad osv så känns det ganska bra att bara ta det lugnt hemma i en timme.

imorn ska svenskan och engelskan vara klar, och gissa vad, jag är klar med båda :) fan också. imorn ska jag redovisa en bok, linas kvällsbok på engelska. damn it! plugg ikväll iaf..

14 dagar kvar, bästa klass!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0