sjukling

Kan inte påstå att jag är särskilt frisk just nu. Igår vaknade jag av att jag inte kunde andas. Det råkar vara så att jag alltid sover med stängd mun, och när näsan är täppt kan man nästan räkna ut resten. Dessutom började nysningarna väcka hela familjen. Tänkte egentligen åka till rs och styra runt min tävlingsponny på en joggingrunda men så blev det inte när jag inte ens kunde prata med mamma utan att hon skulle fråga "va?" hela tiden. DÖV!!?? Nej så det blev inte så men jag hoppas jag är relativt frisk framåt onsdag när jag har ridlektion. Det vore ju synd att inte kunna rida då när jag har tävling på lördag igen. omg!

Morgondagen är inte planerad alls och vilken jäkla tur. Om jag hade planerat något så hade det förmodligen blivit inställt. Ändå skulle det vara himla härligt att gå utanför dörren, förutom att rasta hunden. Men å andra sidan så har jag ju ingen vän nära till hands nu när madelene ligger hemma i magsjuka, och johan är i sthlm. Då kändes det lika bra att kolla på film hela dagen och sedan inte kunna sova på hela natten för man är så pigg. Det låter härligt. Men faktum är att det är dags att vända på dygnet nu när gymnasiet närmar sig med stormsteg. Det skulle nog inte vara en bra början att komma insläntrande till klassrummet kl. 2 varje dag. Nej, där gick gränsen. Nog för att vi har sovmorgon till 12 första dagen så klaga ska man absolut inte göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0