tisdag kväll

Käkade en äcklig middag idag. Det gjorde att jag kände mig tvungen att äta någonting riktigt gott med Madelene, typ en tårta eller nåt. Vi tog mopparna ner till OKQ8 och köpte godis och dricka, ingen tårta alltså. Madelene brukar bli illamående av den tårtan, så efter den här helgen så avstår vi den tror jag. Istället köpte jag en liten loka och en stor fanta, gott säger jag! Onyttigt säger mamma. Vi kollade på Blue Crush, tror jag. Hann med en liten stund med SATC också men sen åkte jag hem.

Imorgon ska jag kliva upp lika tidigt (?) som idag. Det innebär att jag vaknar 11, ligger kvar i sängen till halv 12 och åker iväg på moppen 12. Ska rida Kaptenen på planen imorn, det har jag nog redan skrivit med närmare eftertanke, och sen någon ridskolehäst. Nog ska jag hinna med att putsa och städa lite grejer imorn också! Det känns som att det kan behövas efter den här sommaren. Kan inte påstå att jag tagit hand om så mycket grejer, bara Kapten.

Min lilla hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0