The End

Jag borde nog sluta skriva om mig och Johan i bloggen. Sitter vid hans dator nu och läser hans krönikor om bloggare. Visst har han en poäng om att bloggare skriver om sina privatliv. Han ställde sig frågan - till vem? Ja, egentligen. Vem skriver man till? Jag skulle dock inte använda ordet sympatipundare för att beskriva en bloggare. Att "emon" skulle vara fd bloggare har jag också svårt att förstå. För att fatta det han sa kort: Emon är fd bloggare som inte har fått nog med uppmärksamhet på bloggen, utan söker mer uppmärksamhet genom att skära sig och se ut som en skräcködla. Att den procenten bloggare i Sverige skulle gå runt och vara "knivslintare" om 10 år är nog ganska fantasifullt. Blondinbella till exempel. Jag har ganska svårt att tro att den människan skulle vara emo och 10 år. Snarare bo i ett annat land med Mr X och leva lycklig i alla sina dagar.

So, my days are probably over. So long, readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0