alla som inte dansar är våldtäktsmän

den konstiga, festiga, uppiggande låten spelades säkert 100 ggr hemma hos mattias i lördags. och för att inte få folk att tro att man är våldtäktsman så måste jag säga det här, efterom det inte fanns tid eller rum för en dans då! ärligt talat var det typ bara emil moberg, viktor och alfons som dansade ;p tackar för det' haha.

skolan idag var.. hm hur ska jag säga det? som vanligt. ingen speciell känsla imorse när jag klev upp, ingen när jag gick till skolan och ingen när jag gick hem heller. bra eller dåligt? men understryk att det var bara en engångsgrej!! just nu känner jag för ett varmt bad och en alldeles perfekt latte, helst från tingshuset - utomordentligt!

global warming, vad fan händer? lyssnar på låten av Melissa Etheridge som var filmmusiken till "en obekväm sanning". vad får folk att tro att bara en männsika ska kunna förändra jorden? jag ser ingen framtid om människorna, i exempelvis USA, ska fortsätta köra sina stora, feta jeepar från macken och hemmet. snälla människor, vad fan håller vi på med? 'i need to wake up' jotack, det var rätta orden. öppna ögonen och fejsa verkligheten. ska man leva får man bidra med något också. och för ovanlighetens skull stängde jag av tv'n på den stora knappen igår. dessutom drog jag ur kabel till hårfönen också! nu har jag gjort det jag kan för idag..

för att inte göra min blogg så himla tråkigt, jag menar - vem fan vill sitta och läsa om global warming i en helt vanlig dag. det finns depp-dagar och då finns det möjlighet för sånt också.

jag är glad att carina har ändrat sig angående åkersjön. nu slipper jag flyga runt som en vante bakom johan en hel vecka, istället kan vi hänga och kliva av skotern för en gångs skull. jag funderar lite på hur jag ska lägga upp det här. johan och emil kommer blåvägra sitta hemma och mysa istället för att köra skoter i 20- grader. har jag tur kanske madelene också tar sig upp en sväng! HEJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0