fuckface

sportlovet blir nog inte som väntat. det var egentligen meningen att jag, tillsammans med min familj, skulle upp till åkersjön hela sportlovet. men tack vare elin, bäst, rödén så blev det ändring på den saken ;p jag fick tillfrågan igår om jag ville vara med på mallow i laget, klart jag vill. så nu kommer theresa ha träningar och en liten blåbärshoppning på sportlovet och då funderar jag på att vara med för den 21 mars åker vi förmodligen till bräcke och tävlar! mellan sport och påsklovet ska jag även gå en grönt kort kurs som behövs för att jag ska få tävla. om allt fixar sig och mallow och melton funkar att köra tillsammans skulle jag vilja hoppas på att det blir bräcke. jag är jättepepp inför säsongen och jag hoppas det går bra. men nu finns det ju egentligen bara ett problem kvar, men det fixar jag när mami kommer hem. ska man tävla får man lov att köpa lite saker också. så i eftermiddag ska jag och mamma in på hööks och beställa lite roligheter :) jag har redan varit inne och tjuvkikat lite och det verkar finnas både det ena och den andra där.

idag på skolan började jag min dag med ett nationellt prov i engelska. jag tror att det gick bra, men min känsla verkar inte direkt stämma alla ggr. dagen fortsatte med en svenska lektion när hela niobe satt på scenen i dramaten och käkade godis och drack drickan som var kvar från discot. våran "nya" svenska lärare anna tyckte det var helt okej och gick t.o.m med på att poppa popcorn till oss. sen på handledartiden och engelskan satt vi i korridoren och sålde allt godis som vi hade kvar. eller ja allt var väl att ta i från tårna, men godis finns det såklart kvar. mattelektion som höll på att bli en katastrof. men till slut satt vi där i våra stolar när lärarna dök upp igen efter betygssnack. roliga papper det finns i min mattebok nu, värt att spara. tyvärr så får inte alla läsa det som står, hemlizzZ. no lektionen började ungefär som matten slutade. vi satt i korridoren, nu tillsammans med matilda och linnea, och funderade lite på vad bristningar var. matilda tror att det är rynkor så därför hade hon en på armen :) sköön. det spelade ingen roll hur många ggr vi sa att det inte var det så funkade det inte i matildas huve (y)
sen gick jag hem, efter att ha köpt med mig lite matsäck på vägen. dvs godis!

äntligen mallow!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha men nu var de såhär , att förklaringen ja fick var kässs ,elin:
- ja, men de är som streck fast röda som går in typ. man får dom när man går ner i vikt snabbt. madde : men nä man får dom inte alls när man går ner i vikt. e :- jaha nehe, öh ja men du vet om man går upp i viktor snabbt. m: - ja förstår inte men röda rynkor låter bra.
:)

2008-02-25 @ 20:37:16
Postat av: matilda

om man går upp i vikt snabbt , inte om man går upp i viktor snabbt ;)

2008-02-25 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0