show all the people 'the love'.

idag har det inte hänt mkt egentligen, men roligt har det varit!
dagen började med en svindlande tidig morgon och en kall promenad till skolan as usual. första lektionen var handledartid, där hände det inte allt för mkt! jag, madelene, julia, marina och matilda satt i dramaten och skrev snälla saker om alla i vår klass! ohja, här blev det mkt snälla saker :p bl,a 'snygg kropp' 'speciell' och massa annat bra. andra lektionen var det bara att ta tag i ett no'prov som jag längtat såå efter. lättare än väntat måste jag däremot säga! på no-laben gjort jag och marina en elektromagnet och lyfte 203 spikar med en spik, deni! sen råkade det bli så att alla spikar hamnade på golvet av någon konstig anledning (a) bara att ta magnetetn och plocka upp dom igen enligt vår lärare, lättare sagt än gjort kanske. sen var det en mindre ambitiös svenska lektion där en person satt med en plastlapp framför munnen och gjorde konstiga ljud, en satt och grät medans en annan garvade hela lektionen. niobe<3  sen var det so och jeopardy och mitt lag VANN! inte.. vi var mkt duktiga men fick däremot minuspoäng pga vårt sätt att ropa ut svaren, det var nämligen så att vi glömde "vad är" innan svaret. det slutade med att alla var irriterade på alla och stoj och skrik i hela niobe på slutet tror jag, även dom tysta stackarna blev inblandade på ett eller annat sätt. till slut fick viktor wasell nog:
- det livsmedel du lever längst med.(fråga)
- vatten! (viktor)
- nej, tyvärr. (lärare)
- men fitta då! (viktor)
ja, ett svar på en obesvarad fråga: vad i helvete lever människan på? jo, det vet hela niobe nu ;p
efter skolan tog jag mig i kragen och bakade en sockerkaka att ha med på BUSmöte ik så tjejerna ska få något, förhoppningsvis, gott att äta. ikväll ska jag även rida, på vilken vet jag inte..

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0