it feels so nice

080122
idag började dagen som precis vilken som helst. jag låg kvar i sängen en halv timme mer än vad jag egentligen borde, sedan var det duschen som lockade. snabb-dusch sen var det dags för school, återigen! dagen var förövrigt ganska bra, förutom att det var kallt som vanligt. ås skola är verkligen kass på att använda sig av dom insatta elementen som faktiskt finns på skolan! slutade tidigare pga en lärares brytna arm och en snäll no-lärare som flyttade vår lektion. ikväll ska jag på möte, det första denna vecka, om våran klassresa. jag hoppas att vår älskade göran kommer och inte skiter i det som sist. jag hoppas även att det kmr mkt förslag på vad vi ska göra på vår lilla tripp mot göteborg/köpenhamn. jag har hört rykten om strippklubbar och falsk-leg men det är nog bara ett önsketänkande från vissa i niobe ;)

förhoppningar om en egen ponny är fortfarande kvar, men hoppas för mkt gör jag verkligen inte eftersom min mamma låter ganska bestämd om att det inte blit någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0