it´s easier if you only try.

080115

idag vaknade jag relativt tidigt med tanke på att det är en tisdag. gick till skolan i rask takt för att slippa slinka in precis efter genomgången. glad i hågen klev jag ut utanför dörren och stoppade i mp3n och lyssande på jason mraz hela vägen upp till skolan. sista biten kände jag att den bitande kylan satte sig i benen och jag blev tvungen att springa sista biten för att inte frysa ihjäl! för första gången kändes det bra att kliva in genom dörren på ås skola, hjälp den känslan var underlig. jag hade då 4 minuter på mig att infinna mig i D3 kl. 08.15 men som tur var hann jag, så jag slapp smisk av min kära mattelärare idag. en annan underlig sak var att för en gångs skull tyckte att matten var riktigt rolig. ekvationer är min grej helt enkelt :p när den lektionen var slut var det bara att bege sig till nästa, idrott. men eftersom jag har haft en hemsk förkylning så hoppade jag över den idag så jag, marina och madelene tog oss en promenad. madelene hade skidor på fötterna men jag och marina använde oss av skor. jag tog även några förtjusande kort på madelene vurpor som nu förövrigt ligger inne på bdb, mitt andra liv numera. resten av dagen har varit kall, kall och kall. min extremt tjocka tröja hjälpte inte denna kalla dag, och då är det illa. dagen har också varit ganska ointressant så jag tror jag sätter punkt för mitt skrivande för idag. [punkt]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0