no air, no traktor

Igår var johan världens modigaste/snällaste. Han följde med mig till Kapten först, och håll i hatten - han ledde in Svinto till den andra hagen. Såklart, så skulle Svinto fjanta sig och Johan såg minst sagt förvirrad ut. Haha! Sen åkte vi ner till rs och fodrade. Han vågade gå in till Jennifers Uvanti. Kanske inte så otroligt men han vågade inte få in till Mon Ami som är dubbelt så liten. När vi hade fodrat så skulle Stina harva ridhuset med Grålle men när vi skulle ta ut han ur garaget så startade inte fanskapet. Johan följde ju egentligen med mig för att hjälpa mig att vattna ridhuset med den tunga slangen sen, men när traktorn inte startade så blev det ingen vattning heller. Istället åkte vi hem och drack Cola och åt chips. Nyttiga vi! Imorse vaknade jag i ett annat hus. Måste säga att jag blev ganska chockad när det var fint väder ute. Drog på mig lite kläder och gick ut och satte mig på gräsmattan och gottade mig åt att grabbarna påtade i trädgården. Dom får pengar och jag får vila. Jämt ut.. Fick sällskap av en illaluktande hund, fast å andra sidan kanske det inte är meningen att dom ska lukta gott i munnen.

Jag fick mig en longerlina av mamma idag, en jättebra! Skulle egentligen rida men eftersom jag var tvungen att prova den så blev det ingen ridning. Han rörde ju iaf på stor-magen.. Han verkade tycka det var ganska kul att springa runt runt, själv blev jag yr av att titta på han. Det dröjer nog ett tag innan jag gör samma sak igen.
Åt lunch från Princess idag, mår inge bra nu. Middag fick jag i mig men om jag skulle tänka på mat nu så skulle jag förmodligen spy. Funderar på att sova på saken, har inte lagt mig tidigt en enda kväll på alla veckor jag inte jobbat. Inte bra, inte bra. Hoppas på finväder även imorgon för imorn ska det trimmas!! Bara 3 veckor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0