riktigt sommarlov

NU börjar mitt sommarlov på riktigt. Jag har nu jobbat i 3 hela veckor och tjänat 3375 kr. När och hur jag får dom vet jag inte än men det visar sig om någon vecka kanske? När jag får mina pengar ska jag köpa mig en systemkamera, har alltid velat haft en liksom. Så varför inte nu när jag har pengar för en gångs skull?

Första omgången för laget är avklarad nu. Kanske ingen succé direkt.. Snarare tvärtom. Dock väldigt imponerad av dom andras insats i laget. Elin R nollade, as always. Haha! Gabriella nollade, as always. Haha! Josefine satt på en ny ponny hon aldrig ridit på, men fick ett nerslag. Även jag fick mig ett nerslag, PÅ SISTA HINDRET! Kan ni tänka en vilken känsla att nästan rida felfritt men det sista man gör innan man går ut från banan är att riva ett fucking hinder, skit också.
I den individuella klassen gick det dock över förväntan. Egentligen hela dagen men då var jag riktigt nöjd! Kaptenen har stått två veckor, egentligen 1.5. Första veckan var det tänkt att han skulle vila, och gjorde det i princip. Andra veckan skulle han absolut inte vila men då tappade han en sko, och ja.. Ni vet ju redan om ni har läst förra inlägget (om det är någon som läser vill säga ;)). Nästa omgång är i  Bräcke 9 augusti om jag inte minns fel. Då ska magen vara mindre, gärna borta, och båda ska vara riktigt föreberedda och tränade. Perfekt!

Idag har dagen bestått av en stund i solariet på morgonen. Frukost på Tehuset, panini ofcourse. Jag gick på BikBok och köpte ett par jeans för presentkortet som mina tremänningar gav mig i present. När alla var kissade och klara, Julia, så satte vi oss på nästa buss mot Ås. Och vilken tur vi hade sen, bussen gick till Birka! Vi hann med två svängar förbi Johans hus innan bussen svängde ner dit. Vi bänkade oss framför tv'n hos Madelene och kikade på Beck och käkade mellanmål (chips). Livet!

Ikväll ska mina vänner få rida på Kapten. Får se vilka som vågar och vilka som sitter kvar. Jag har faktiskt planerat att vara snäll med både dom och Kaptenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0