alla som inte dansar..

finns inga ord för hur mkt jag vill få det ogjort, för hennes skull. hur mkt jag önskar att du aldrig hade funnits, att hennes liv skulle vara som vanligt. du har förstört hennes liv - det kommer du bli påmind om när du visar dig! för det kommer någon att påminna dig om, förr eller senare. att du är en värdelös människa som inte förtjänar att leva. alla förtjänar en andra chans, visst? inte du, din fitta! alla som förtjänar en andra chans måste ha en anledning. din jävla anledning existerar inte i vår värld. du kan ju låtsas att du är guds son och att alla älskar dig, men du är inte ens värd en tanke. inte för fem öre! min högsta önskan just nu är att du ska försvinna, långt åt helvete - helst dö! fuck allt om ponny, det är du som ska bort först!!!!!!!!!!  jag önskar att hela världen kunde få veta vilket äckel du är.

j <3

madelene, du är för underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0