Midsommar

Midsommar - inte tusan är det sommar i alla fall.

Vaknade innan klockan idag, den var inte dålig. Klev upp och gjorde mig en macka och väckte mamma. Kom till dille runt 9 och gjorde iordning Kaptenen. Det blåste som tusan men det hindrade inte mig och Britta från att rida en härlig sväng i skogen. Jag var mycket road, men inte Britta! Hennes ponny råkade vara rädd för allt dom rörde sig, inte ens det. Vi red förbi en gård där en gubbe blev innebränd och hans syster var nerkyld på dasset. Härligt! Jag med min spök-nojja ska nog inte rida förbi där själv. Absolute most hunted, vore inte det ett bra namn på en skräckfilm? Jodå jodå.
Åkte hem och duschade och kilade vidare till farmor och farfar och åt lunch. Blev en kopp kaffe också men det skulle jag aldrig ha druckit. Känner mig inte allt för bra i magen just nu :s Men det blir alldeles utmärkt med en kväll med tjejerna och Niklas.

Jag hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0