nytt inlägg

på tal om inlägg, imorn ska jag alltså spela fotboll mot lärarna! jag, som knappt sparkat på en fotboll sen 4an, jag ska spela i en timme sägs det. vi får väl se om min kropp stå rut så länge eller om jag kommer bli tvungen att bäras ut på bår efter en kvart. jag kan iaf lova att jag kommer ha riktigt ont i musklerna, som redan finns, efter den här matchen. och vinna det ska vi!!

idag var det klassens dag då man ska hitta på någonting tillsammans. större delen av dagen bestog av att ligga i en knul tillsammans med 6 andra och klaga på vädret. den andra delen av dagen, när vi faktiskt bidrog men vår glädje, satt vi i ett litet hus, gick tipsrunda på jämska och åt potatissallad och godis.

det börjar dra ihop sig mot avslutning och grundenten som det heter i ås. min klänning till avslutningsmiddagen är fortfarande inte klar, men det fixar ju anita såklart. den ska vara klar imorn, har hon lovat, så det kör vi på. annars vette tusan vad jag gör. får väl åka på kupan och köpa något som döljer det viktigaste....

nu ska jag sätta på min färska, nya hemladdade film och mysa med min hund - som inte vill mysa, men det vill jag så då gör vi det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0