segern är ljuv

matchen gick oväntat bra måste jag säga. hade inte så stora förhoppningar imorse när jag vaknade men det gick över när vi kom till jämtkrafthallen! gjorde ordning oss med kirgsmålning, rufsigt hår osv. sen var det bara att springa ner på planen. hade även med oss vår egengjorda banderoll där det stog: "varje dag föds en lärare så för i helvete använda kondom!!" dom blev nog lite psykade måste jag säga :)  efteråt var alla lärare helt tysta, dom var ju så säker på att dom skulle vinna. david r !!!!!!!!!!! jag och julia stack och bytte om och sen gick vi åka med göran till skolan för det regnade som ett as. fy fan vad han kör, asrädd ett tag.

blir nog ingen ridning ikväll. har egentligen inte så mycket att göra men jag känner mig sjukt stressad över allting så jag orkar inte rida ikväll. hon får linlöpas en vecka till. nästa veckan börjar jag ju jobba där så då kommer jag ju rida hur mycket som helst ett par dagar. måste hitta stallplats till kapten!!! panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0