måndag 2

eftersom mer än hälften av alla bloggare/bilddagbokare verkar ha dött så har jag haft en mkt tråkig och ohändelserik afton i ås. jag har kollat på typ 20 avsnitt av andra avenyn och kikat lite på nån snubbe som hjälper folk med hundar. jag skulle personligen råna en bank och fixa den snubben till sverige så han kunde göra hund av råttan jag har hemma. nu är jag less på fanskapet!

iaf, det enda roliga och händelserika med denna kväll var den goda kopp te'et jag fick av min mamma, och telefonsamtalet med johan. han och emil satt i deras rum i åkersjön och då hörde jag plötsligt:
- du är full i skit! (det kom från emil)
jag antar att det var riktat till johan eftersom det bara var han som var i samma rum. jaa, vissa har väldigt trevliga och omtänksamma vänner. men egentligen blev jag inte så förvånad över att emil slängde ur sig nåt sånt, han har en förmåga att kunna slänga ur sig ganska mkt, dock  inte i taskigt syfte utan mer ett sätt att få uppmärksamhet - precis som denna gång. jag började såklart asgarva och det slutade med att alla tre lyckades få varandra att skratta eller nåt, för till slut skrattade vi alla tre. två på ena sidan av luren också jag, på andra sidan, flera mil ifrån dom. tänk vad elektronik kan ställa till med underverk!

nu ska jag lägga mig och läsa lite ur 'i taket lyser stjärnorna', en mkt bra bok som jag håller på att läsa ut nu. jag tog nämligen madelenes råd att inte börja läsa den förns jag hade mkt tid över, det har jag nu - och mer därtill! boken är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0