onsdag

kanske dags för ännu en tråkig uppdatering av min dag? det tycker iaf jag.

eftersom jag och linus kom överenns om redan igår kväll att det inte var sovmorron idag så var det bara att kliva upp sju, duscha och sen gå till skolan i världens snöoväder. hade jag haft en mopedbil hade jag lätt kunnat sladda in på skolgården med tak över huvudet och skratta åt alla som var tvungen att gå till skolan. synd bara att det är önskedrömmar och något som förmodligen inte kommer gå i uppfyllelse. det började segt med handledartid, och göran verkade vara morgontrött för orden kom inte snabbt ur munnen på honom och han var bara allmänt seg. dagens uppdrag på handledartiden var iaf att beställa kakor, som klassen ska sälja, til vår klassresa som vi ska ha i maj. vi bestämde oss för att beställa 280 kakburkar, det skulle bli ungefär 14 burkar /pers. men någonting gick fel när göran beställde så när han kollade på beställningsordern såg han att han beställt 280 burkar av varje sort , det betydde att vi skulle vara tvungen att sälja  ca. 62 burkar var. det ordnade sig under dagen men förstår ni hur mkt pengar vi skulle fått om vi hade skitit i det och tagit så iaf ?! då hade vi kunnat bo på hotell istället för nåt jävla vandrarhem där sängarna förmodligen har varit med om för mkt. musiken var rolig för vi spelade ukulele. jag flirtar med min musik-lärare och tänker köpa en rosa-glittrig sådan och ta med mig på musiken. han är väldigt dålig på att säga om vi gör rätt eller fel, men mig gör det inget för jag kan inte iaf.

efter musiken skulle vi egentligen ha svenska men ås skola är, tack och lov, slarviga med vikarier så vi fick håltimme istället. hela niobe kände för att jävlas och det gjorde vi. först packade vi in massa byråer i hissen och körde upp till entré-våningen. eller det kanske var innan musiken.. skit samma iaf! sen hade vi sjung-stund för allmänheten i korridoren. det blev tråkigt efter ett tag så då sjöng vi utanför lärar-rummet istället. om jag inte minns fel så slängde dom snöbollar på deras fönster också. jag blev så trött av allt sjungande och springande så jag satte mig med madelene och linnea och vilade mig en stund. sen var det SO och jag och madelene gör ett arbete om Egypten och Kongo. vi jobbade lite med det och sen var det elevens val (EV). jag började med spanska-inlämningen om Francisco Franco som ska vara inlämnad v. 14. hann inte skriva så mkt för tuula (fuck her) stängde ner servern såatt det inte gick att logga in. jag och madelene ritade roliga gubbar som skulle föreställa endel personer på vår skola och dom blev minst sagt lyckade! jag är nöjd med dom.

ikväll ska jag rida kapten, hoppning på schemat. jag ska ta med mig min sadel och mina skydd till han så ska vi visa hur fina vi kan vara!!

jag vet inte om jag håller på att bli sjuk men någonting händer. idag på lunchen kändes det som jag skulle spy vilken sekund som helst och nu känns det också så. jag tror inte att det är magsjuka för jag har ätit massa, och det brukar vara omöjligt när jag håller på att bli magsjuk. för mkt kan jag inte heller påstå att jag ätit! aja, bättre lycka nästa gång! eller hur är det nu man säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0