tisdag

idag är ingen uppdaterar-dag precis.
jag blev förbannad när jag kollade hur bdb såg ut efter gårdagens makeover, och det förstörde min eftermiddag.

ikväll ska jag rida, eller ja.. iaf åka dit! har inget sug alls att rida unghäst, vill bara rida kapten numera. jag trodde aldrig att jag skulle börja tycka om att rida köttbullar men efter att mallow var dum och han var snäll, så var det ett enkelt val. jag kan inte sluta tänka på hur superbra det gick i fredags och jag längtar tills tävlingarna börjar! som tusan..

dagen var konstig. och med konstig menar jag inte att den var olik sig mot alla andra, utan att den var konstig. jag vaknade med huvudvärk, vilket aldrig har hänt förut. när jag får ont i huvudet så brukar jag sova, men att det kunde bli tvärtom hade jag ingen aning om. ja.. dagen fortsatte vara konstig helt enkelt. tråkigheter och massa annat men det ordnar nog sig!




ojojoj, jag blev helt chockad. jag hade mina föraningar men att det skulle gå så långt hade jag ingen aning om. det som verkade så bra, och det som flöt på alldeles utmärkt, slutade (?) i katastrof. jag har min uppfattning och jag vet vem jag tror mest på, och det kan inte ändras. jag önskar bara att sånt här var förbjudet, att det bara hände på andra sidan jordklotet, så långt ifrån oss som möjligt. men faktum är att saker och ting finns närmare än vad man tror!  jag tänker på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0