torsdag

idag är en lessen dag, jag tappade min lap-top i golvet så när jag startade den sen så bara tjöt det om den! jag var på vippen till att ringa, med gråten i halsen, till min far men til slut slutade den äntligen pipa!

jag stannade hemma från skolan idag, det blir bara värre och värre. red igårkväll och då kändes det bra men så snart jag klev av hästen så började illamåendet igen. det verkar som att jag måste ha något att göra hela tiden för att jag ska glömma bort det. om det ska fortsätta såhär så tänker jag avskeda min mage!

dagen har i stort sett bestått av att sitta vid datorn och ta korta promenader med min hund. att gå är inte min grej, och det blir det nog aldrig heller som det ser ut. flera ggr har jag gett mig ut på långpromenad, för att sedan vända när jag kommit halvvägs till min slutdestination. det får bli ändring på den saken! om det så krävs att jag ska köpa en springband så go ahead, jag ska gå mina promenader.

kapten är slutmätt som c-ponny så nu är det bara att åka ungefär. fast vilka papper som saknas vet jag inte (om det gör det vill säga). jag ska iaf åka ner till min mormor och hennes skrivare och skriva ut en licens. det tar tydligen uppåt en månad att få hem kortet i brevlådan, men om man har en skrivare så kan man få ett kvitto på en gång. första lagtävlan är i juli, tror jag, så innan det ska vi nog ta oss ut på nån individuell..


tack och bock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0