boll-mani

ja, precis så är det. fast nu gäller det såklart min hund. han är verkligen helt besatt av bollar! satt med mamma och kollade på nån hundtränare på tv4+ som sa att innan man kastar en boll till en hund så ska den titta en i ögonen. jotack, det tog ungefär 2 minuter för min hund att kolla mig i ögonen. 2 minuter, ja vadå? jag kan tala om att det var ganska irriterande och jobbigt att sitta med en boll i handen och försöka få kontakt med en hund som enbart stirrar på bollen i handen. hade sån jävla lust att skita i allt och slänga bollen i skallen på han.. men icke!

har suttit och kikat på kläder till min födelsedag som mamma kan köpa till mig. där hittade jag även en klänning dom jag blev helt kär i! mamma tror att strl. 34 blir för litet på mig, men jag ska ha en sån även om det bara finns 34. på bilden är det ju turkos men jag ska ha en cerise såklart. blir nog ganska enformigt med egen-sydd, cerise klänning på avslutningsmiddagen och en cerise på avslutningen. men jag vill ha rosa! buuääähhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0