forts. måndag

jag blir inte riktigt klok på mig själv! jag har gnällt minst halva lovet pga det dåliga vädret, och nu när det är bra väder så sitter jag inne. måste ta mig i kragen och packa ner det värsta till göteborg, det ska börjas i tid. måste tvätta massa kläder och för att veta vilka måste jag packa ner det andra. jag antar att jag kommer ha störst väska i hela klassen, ovanligt nog. jag brukar inte vara den som packar med mig halva garderoben för en tripp över helgen men den här gången känns det verkligen nödvändigt :) dessutom kan det behövas lite ombyte efter flumride, kållerado osv.

nej, nu ska jag faktiskt ta min hund i koppel och gå ut en sväng. sen blir det plugg och packning hela kvällen faktiskt. hinner inte med annat för att lämna in 2 uppgifter på två dagar.

stop playing games.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0