lördag

nu har jag jobbat i 5 timmar med gabbe och sandra. vi stog på sandström&ljungqvist och delade ut korv! roligt värre. kanske inte låter så lockande men med det sällskapet kan ingenting gå fel ;p hahahaha. kom hem halv 3 inatt så jag trodde aldrig att jag skulle kunna kliva upp halv 9 imorse. helt otroligt! när det var ganska lite folk så passade jag och gabbe på att gå in till andra bilhallen och sitta i alla bilarna. hittade en asfrän bil som jag MÅSTE ha, den borde alla ha. den vore verkligen perfekt att ta en tranport i och få plats med alla saker i. den hade det mest rymliga baksätet jag någonsin sett i en bil, inbyggd DVD, MASSA småfack i hela bilen osv. jag slänger in en bild längre ner, en bil att dö för.

gården var mycket trevlig. mycket glada folk, god mat och underbar musik. kvällen höjdpunkt var ju såklart frågesporten men den vann vi inte, så då var hela kvällen förstörd - NNNOOOOTT!

ikväll ska jag åka till darling med hans kompisar. blir förmodligen någon rolig film som vanligt. ås-pöjkan är inte att leka med!

13 dagar kvar


.
 önskar att det fanns en bild när det verkligen syns hur maffig den är. sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0