måndag

jag är deprimerad. jag har en förmåga att bli det när det inte bli som jag har tänkt mig. idag tänkte jag gå hem, plugga, borsta hunden och sen på stan med johan lagom till han slutar. men.. idag fick jag veta att jag har mer läxor och inlämningar än vad jag hade trott så det sket sig med min planering. istället går jag hem, sätter mig vid datan, ringer johan och berättar om förödelsen och sen kollar på andra avenyn. pluggningen gör jag ikväll när jag samlat krafter. då kommer det stora problemet. om jag ändå stannar hemma och sitter vid datan, istället för att gå på stan med johan, kunde jag ju lika gärna åkt på stan. men saken är den att jag kraschar min plan ännu en gång, jag pluggar nu!

idag gjorde julia och madelene en jättefin frisyr på mig. jag vågar inte lägga in bilden men det var iaf två bollar på vardera sida om huvudet. jag såg tydligen ut som någon på tv.

11 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0