oh happy day

finns det något mer deprimerande än regn? idag har det regnat nästan konstant hela dagen, kul liv. försov mig imorse till halv 9, skönt. sen var det idrott, spelade fotboll. jag kände att jag inte riktigt hade feelingen idag, precis som alla andra dagar. fotboll är inget för mig, men det hindrar mig inte från att spöa skiten ur lärarna v.23! hahahahaha. sen fick vi lite sura miner av vår spanska-lärare när vi kom försent. kan man sänka någon i betyget för att man kommer mycket sent? ja, heter man helen öien så kan man. hon ska få se vad jag kan, om hon gör det! moahaha.
sen hade vi syslöjd till 3, drog över så vi hinner klart med klänningarna till avslutningsmiddagen. har inte mycket kvar nu, lite längst ner på klänningen och så en ljusrosa kant längst upp. lovely!

när jag kom hem ringde telefonen. jag slapp rida i regnet iaf! thank god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0