plugg hela dan, varje dan

sitter på skolan. har jobbat ganska mycket den här lektionen, faktiskt. vi fick bulle av david för han tycker om oss så mycket :) sen var han tvungen att he dom andra också, även fast dom inte är han lika kär som vi är. sitter även och kollar på gamla bilder på madde's data. minnena är stora <'3
ikväll står det plugg i pannan på mig. måste ta mig iväg till pia också och rida lite, har inte gjort det på över en vecka nu. fan! nu får det bli skärpning. har haft feber och ont i huve dom senanste veckorna och det beror till stor del på stressen just  nu. jag får verkligen ingenting gjort när jag har bråttom. hjälp?

imorn ska so'n vara inlämnad annars blir det ine högre än G. attans! dessutom måste jag skriva skitmkt om historia och religion så jag kan förbättra mitt betyg i dom ämnena också. jag tror inte att jag orkar faktiskt!

9b - särklass i världsklass, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0